ikan bakar k.rompin

Salam semua... lama tul x tulis N3 nih..bz sket..hehe ari ni umie nk tulis N3 ms CNY ari 2..ummie x plan nk g mn2.. tp last minute g jejalan ho ho N3 lps ummie g rmh kwn dkt Rompin.. tdo rmh kwn 1 mlm..diorang ajak dinner pekene ike bkr..best! sb laparrrr haha


p/s:...berbaloi jgk g rompin nk mkn ike bakar...heheehe
:girl_4:

~pasang tv tgk otromen, lps baca harap komen~

0 comments:

Post a Comment